Láttam már ilyen kódot, de sosem tudtam mire jó. Azt hittem olyan, mint egy sima vonalkód, csak a kreatív feltalálója unta a sok csíkot…
Most már tudom, hogy mi fán terem, Marci kiokosított.
Itt teljesen természetes, ha ilyen krix-krax szerepel - mondjuk egy hirdetésben. Csak ”belövöd” a hipertelefonod QR alkalmazása segítségével és már látod a képe(ke)t is mellé. Színes tinta, hirdetési felület megspórolva.
Ha metrón vagy buszon utazom, elég körbenéznem és máris látom, hogy mi a legújabb trend a mobilkütyük háza táján. Mindenki elbűvöltem mered a táblagépére, vagy éppen lóg a fülén egy almás telefon.
Így már talán érthető, hogy ezek a QR kódok nagy fejtörést nem okoznak errefelé.
mindkét hirdetés 7-7 színes képet is tartalmaz

Sziasztok!
VálaszTörlésErről Zéti óvodai képességfejlesztője jutott eszembe: „Keresd meg a két kép közötti öt különbséget”:)))
Gabi
gyanítom, ez még az óvónőknek is fejtörést okozna.
VálaszTörlésaz egyik különbséget elárulom: a felsőnek szürke, az alsónak barna bőr ülései vannak :-)