2011. július 7., csütörtök

Szőkék hátrányban


Ez nőcis téma, így a fiúk ne figyeljenek!

A kiutazás előtt a sok rohangálás miatt levegőt sem volt időm venni, nemhogy fodrászhoz eljutni, de gondoltam majd itt…
Először is nagy gondban voltam, mert szőke árnyalatú festék nem igazán létezik errefelé, ami persze logikus, de azért nem adtam fel.
Végre rábukkantam egy made in Japan dobozosra, aminek annyira megörültem, hogy ki is próbáltam íziben. Mellesleg csak később vettem észre, hogy egy pasi volt a dobozon – mentségemre legyen szólva elég uniszex kiadásban. De nem is ez a lényeg, hanem a hatás…Biztos más egy ázsiai pasi és egy magyar nő hajának szerkezete, de ennyire? A 15 perces hatóidő vészesen soknak bizonyult, 2 perc után már teljesen kivilágosodtam és persze nagyon megijedtem. Gyorsan lemostam az egész cuccot, csak az volt a gáz, hogy akkor még csupán az egyik oldalamig jutottam el. Elég viccesen néztem ki így felemásan. Szerencsére nem estem kétségbe, most már a 2 perces megoldást alkalmazva próbáltam nagy nehezen a gikszert rendbe hozni és a hajam színéhez méltóan hülyének érezni magam…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése