2011. július 1., péntek

Book & Food


Ma vennem kellett Bálintnak egy könyvet, amit a suliban ajánlottak, így betévedtem az egyik közeli bevásárlóközpontba (van belőle jónéhány, kb. olyan ez a bizonyos Orchard Road, mint otthon a Nagykörút, csak 2X szélesebb és 3X hosszabb kiadásban, mindez Westend méretű vagy nagyobb plázákkal telezsúfolva - ijesztő még leírva is, de még szédítőbb a látvány és a tömeg élőben...) Célirányosan mentem, különben sosem értem volna oda a bámészkodás miatt. Sikerült beszerezni magamnak is az első olvasnivalót: Chi Kung for Health and Vitality. Hurrá!!!

Aztán a 10 emelet egyikén belebotlottam az Asian Food Festival-ba. Innen is nehéz volt szabadulni. Kár, hogy rohannom kellett a suliba, különben mindkét helyen szívesen letáboroztam volna legalább egy fél napot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése