2012. augusztus 7., kedd

Langkawi



Nagyon jól éreztük magunkat Langkawin (99 szigetből álló trópusi szigetcsoport egyik gyöngyszeme Malajzia észak-nyugati csücskében).

Családi - ezúttal láblógatós - nyaralásunknak ideális helyszínt választottunk: alig másfél órás repülőút, kedves helyiek, gyönyörű környezet, kellemes (azaz nem párás) meleg és ráadásul a hegyek is karnyújtásnyira!!!

Néhány kép mutatóba, a többi szokás szerint az albumban és a családi fotók között.

az egyik cölöpös házikóban laktunk...



ha éppen nem a tengerben, akkor a gyönyörű környezetben gyönyörködtünk

</


majd tovább halmozva az élvezeteket mindezt felülről is megcsodáltuk...</


sőt, láttunk néhány érdekes állatot is ( a többi helyes példány a fotóalbumban)

5 megjegyzés:

  1. Óóó, gyönyörű képek!! Meseszép táj!! Én is mindig ilyen "cölöpös" házikóban szerettem volna lakni. (vagyis pihenni) :))

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű tényleg :)) a kis házatokról nincs belső fotó? Imádom ezt az építészeti stílust... cölöpön álló házak :))

    VálaszTörlés
  3. A ház belülről nem volt annyira érdekes, inkább a terasz...
    Nehéz volt onnan beráncigálni, de éjszakára nem mertem kint aludni. A majmok nem zavarnak, de a kígyóktól már én is rettegek:-)

    VálaszTörlés
  4. nekem a majmok sem a barátaim :) még :))

    VálaszTörlés
  5. na persze ha egy olyan félszemű, sánta majommal lenne dolgom, ami Téged megkergetett, akkor már én sem barátkoznék:-)

    VálaszTörlés