2012. augusztus 21., kedd

Táblagép szerviz házilag




A hétvégén bénáztam és véletlenül leejtettem az iPadunkat (-ünket), bár nem esett hűde nagyot - csak a kanapéról a szőnyegre - de hiába volt kipárnázott esés, mégis végzetesnek bizonyult.
Mentségemre legyen szólva, már a többi családtagom is követett el ehhez hasonlót, de pechemre pont nálam sokallt be a masina. Megpróbáltam életet lehelni belé, pihentettem (becézgettem...), Marci újrainstallálta, de mindez hiába. Maradt a hangyás kép, ami néha ugyan bezöldült, de ennél többet nem produkált.

Mit volt mit tenni, elvittük az Apple szervizbe, mire közölték, hogy nyugodtan kidobhatjuk, ugyanis nem javítható. Pech.

De szerencsére Marcikám nem adta fel, addig guglizott a neten, mire ráakadt egy igencsak érdekes, de állítólag hatékony megoldásra. Csak egy kalapácsra van szükség és ha a megfelelő oldalról, szögből rásuhintunk a gépre, van esély a teljes felépülésre.

Hozta is a kalapácsot, de én a gumifejűre szavaztam, mégse barbárkodjunk már annyira. Kicsit ütögettük, nem történt semmi, aztán végül odacsaptam egy hatalmasat és tényleg bejött a dolog. Újra szuperált, akárcsak fénykorában, ráadásul a guminak köszönhetően nyom nélkül megúszta a gyorsszervizt.

Érdekes lenne belegondolni, hogy hányan selejtezték már le a gépüket hasonló okok miatt, pedig aztán lám milyen egyszerű házilag is orvosolni egy ilyen problémát:-)

Amikor anno a fadobozos tévénken elment a hang vagy szellemképes volt az adás, emlékszem ott is néha elég volt egy jó nagyot a tetejére csapni...
Hiába, változnak az idők, a kütyük, de úgy látszik a jól bevált módszerekhez nem árt ha ragaszkodunk.

5 megjegyzés:

  1. Mary, ez nagyon vicces lehetett :))))))

    VálaszTörlés
  2. Akkor is működik a módszer, ha a gyerek romlik el? :)

    VálaszTörlés
  3. Tényleg vicces, de igaz. Szerintem mi lepődtünk meg legjobban, hogy működött a módszer. Azóta már a zörgős ventilátoron is alkalmaztam, Gábor szerelőt akart hívni, de már nagy rutinosan - ezúttal a söprűvel, mert csak azzal értem el - odacsaptam és az is megjavult:-)
    Bot nélkül már nem indulok sehová, hátha valamit meg kell szerelni útközben...

    Igen Peti, a gyerekekre is alkalmazható, főleg hiszti esetén segíthet:-)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Mary,

    hasonló cipőben járunk. Mi a megfelelő szög és irány?

    VálaszTörlés
  5. Szia,
    nézd meg ezt a videót itt: http://www.youtube.com/watch?v=xWmK2Id4X84
    Mi is kb. itt ütögettük a gépet, de azért ennél nagyobbat csaptunk, az enyhe pofon ugyanis nem volt elég.
    A gumikalapáccsal jobban jártok...
    Üdv, M.

    VálaszTörlés