2012. február 6., hétfő

Újra otthon!


Nagyon jó volt otthon, családunknak, barátainknak hála, feltöltekeztünk a következő 4 hónapra.
Élveztük a hideget, bár az első néhány nap még nagyon vacogtunk. A havazásról lemaradtunk, mert az igazi dermesztő tél csak azután köszöntött be, amikor eljöttünk.

Ettem mákos gubát, pöttyös rudit, ittam forralt bor, jártam színházban, a Városligetben korcsolyázni, jókat ettünk, ittunk, nevettünk, társasoztunk, sohamegnemunósan élménybeszámoltunk, tüdőt tisztítva sétáltunk és nem emlékszem, hogy valaha is élveztem volna a Pápa-Sárvár közötti kanyargós utat és a szép táj látványát annyira, mint most.
A fiúk is nagyon örültek, hogy újra a régi pajtásaik körében lehettek, mert a skype-os beszélgetéseknél mégiscsak jobb volt élőben öröm(ökör)ködni, játszani, bújócskázni stb.

Szerencsénk volt a visszaúttal, mert eredetileg egy nappal későbbre terveztük, de így legalább sikerült elcsípnünk a legutolsó, Frankfurtba tartó Malév gépet.
Az átállás nehézségei miatt ugyanis egy nappal több rákészülési időt hagytunk a fiúknak, de még így is nehéz volt ma kikönyörögni az ágyból és iskolába indítani őket. Még a gyomruk sem állt vissza teljesen, reggel még nem éhesek, de az esti 9 órás pótvacsorát még egy éjféli éhhalál állapot követi. Ez a hét órás időeltolódás és a háztól-házig majdnem egy napig eltartó utazás oda-vissza elég fárasztó kaland, de az otthoni eufória miatt magyar földön sokkal inkább kibírható.

Tehát csudajó volt újra otthon, de most ismét itthon, a párás melegben folytatódik az év és remélhetőleg az élményszüreti kosarainkba továbbra is lesz még mit pakolnunk...





photo copyright © Szabolcs

4 megjegyzés:

  1. Bizony jó volt újra látni, igaz az idő nagyon szűkös volt! De majd a nyáron, és akkor remélem sort kerítünk egy kis feltöltős masszázsra is, bár a lávaköves ebben a hidegben kimondottan előnyös!
    Érezzétek jól magatokat, és várom a további élményeket!

    Sok szeretettel:

    Anikó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is örültem Neked!
      a lávakő jöhet bármikor:-)
      puszi

      Törlés
  2. Szűcs Gabriella2012. február 14. 11:46

    Nektek köszönhetően ez a két hetünk igazán szépre sikerült! Reméljük feltöltődve tértetek „haza”, és ez kitart majd nyárig, az újabb találkozásig! Már várjuk! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. olyannyira, hogy a nagy eufória után rendesen kitört rajtam újfent a honvágy és a mélabú....próbáltam összekalapálni magam, de kb. 2 hétbe telt, mire nagyjából sikerült.
      a fiúkkal is nehezen bírtam, így majd nyáron óvatosabban örömködjünk egymásnak:-)
      ez utóbbit nem kell komolyan venni, bármikor szívesen szenvedek egy otthoni feltöltődés után!
      sok puszi

      Törlés