2011. december 2., péntek

5 csillagos (puttonyos) vállműtét



Gondoltam, amíg itt van anyukám, addig megpróbálom a vállamat rendbe hozatni.

Már lassan egy éve volt, amikor Balu kutyánk akkorát rántott rajtam az egyik sétánk alkalmából, hogy azt hittem egy karral kevesebbel térek haza.
Néhány hónapig fájt, de gondoltam ebcsont beforr – főleg, ha pont egy eb a bajom okozója…
Én vagyok a hibás, hogy akkor félvállról (szó szerint!) vettem a dolgot, de egyszerűen nem volt időm magammal foglalkozni, az építkezés, meg a kiutazás minden energiámat elvitte.

De aztán mióta itt vagyunk és rendszeresen csikungozom, kiderült, hogy van néhány mozdulat, amit elég szépséghiányosan tudok csak előadni.

Ráadásul elkezdtem a házban meridián tornát tartani, ahol ugyancsak nem árt bizonyos mozdulatokat helyesen megmutatni, nem pedig a felét ellazsálni.

A héten éppen elmaradtak a csikung edzéseim, anyu meg tudott itthon segíteni - így gyorsan kerestem egy sportorvost.
Korábban jártam már csontkovácsnál, de ő sem sok jóval biztatott, mert szerinte részleges izomszakadásom van, az pedig csak műtéttel lehet orvosolni.

Csináltak MRI-t, de szerencsére nem akkora nagy a baj, az izmaim rendben vannak, de lehet, hogy mivel a jobb vállamat automatice kíméltem egy jó ideje, emiatt rendesen ellustult és egy jókora mészfelrakódás képződött rajta.
Na azt pedig csak ki kell onnan kapargatni, tornázni rendszeresen és akkor elfelejthetem örökre ezt a vállfájósdit.

Itt minden flottul ment, az MRI-t rögtön megcsinálták, mehettem volna akár másnap a műtétre is, de mivel a biztosítóval is le kellett boltolnom, így a szerda délutánban maradtunk.
A műtéti előkészületek miatt este fél kilenckor kerültem a műtőasztalra és már 11 volt, amikor végeztek velem. De nem én voltam az utolsó, Gábor szerint még ketten vártak utánam a sorban. Az altatós doki kedves volt, csak arra emlékszem, hogy félig kábultan a tokaji borokról értekeztünk, azt ecsetelte, hogy neki hány puttonyos a kedvence.

Csak zárójelben, a kínaiak valóban az édes borokat szeretik. Nemrég sikerült összefutnunk azzal a kínai sráccal, akinek nagy szerepe van abban, hogy itt Szingapúrban is lehet magyar borokkal találkozni. 3 évig élt Magyarországon és a kínaiak ízlésvilága szerint választott ki 50 fajtát és azt forgalmazza nagy sikerrel. A tokaji, villányi és az egri borok a legkeresettebbek, de egyelőre csak a saját üzleteiben és néhány étteremben lehet hozzájuk jutni.

Szóval visszakanyarodva a témához, másnap reggel már haza is mehettem, most tornáztatom a karomat szorgalmasan és reménykedem, hogy a jövő heti tornaórán észre sem veszik a lányok, hogy közben beiktattam egy vállműtétet...


kaptam emlékbe néhány fotót a „sóbányából”…


4 megjegyzés:

  1. Szűcs Gabriella2011. december 2. 9:48

    Az egyszer biztos, hogy kis hazánkban ez még nem megy ilyen flottul (ez sem:)!

    Nem is tudom, kívánjak-e ezekután még valamit....... némi jókívánság és együttérzés azért biztos elkél!

    Puszilunk!

    (és mellesleg köszönjük, hogy betekintést engedtél a bőröd alá! (már, ha ez a kép az, aminek látszik...:))

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen, már teljesen jól vagyok.
    Igazándiból az antibiotikumtól jobban szenvedtem, mint magától a műtéttől. Kikészült a gyomrom, így inkább abbahagytam a bogyószedést.
    Ma reggel a tornát is sikerült megtartanom, csodálkoztak is a csajok, hogy milyen ügyesen pörgetem a karom...
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Nem kifejezetten a műtéthez kapcsolódik a kérdésem, úgy érzem, nem egészen aktuális. :) A kutyus hol tölti ezt a 3 évet? Nem utaltál rá, hogy kivittétek volna - megvár Titeket itthon?

    VálaszTörlés
  4. Balu kutyánk nagy szívfájdalmunkra nem jöhetett velünk. Nem bírta volna a klímát és főleg nem a 25. emeletet. Szerencsére jó helyre került, vidékre egy állatbarát gazdihoz...Nem mertük a nyáron meglátogatni, mert azt mondták, hogy összezavarnánk szegény lelkivilágát. Már viszonylag öreg lesz, mire visszamegyünk, így sajna valószínű már ott is marad :-(
    Van néhány negatív pontja, hátránya ennek a keleti kalandunknak, ez az egyik...

    VálaszTörlés