2012. szeptember 12., szerda

Eltévedt dzsungellakók



Amikor ma Bálint megérkezett az iskolából tiszta sáros volt a táskája, mert útközben hazafelé a hátára ugrott egy majom…

Amerre a szemünk ellát, mindenhol felhőkarcolók, de a házak tövében rengeteg fa és bokor zöldellik, ahol bizony megbújhat néhány eltévedt dzsungellakó.
A sulijukban már kétszer is előfordult, hogy a „pitonmentőket” kellett kihívni egy eltekergett óriáspéldány miatt. De ez errefelé nem is akkora nagy szenzáció, évente ugyanis kb. 300 kisebb-nagyobb csúszómászót fognak be lakossági bejelentésre. Az állatkert már nem is győzi az örökbefogadást, így külföldön próbálnak túladni rajtuk.

Még az a szerencse, hogy tigrisek csak a Tiger sör dobozairól vicsorítanak ránk :-)


ezen a videón egy pitont próbálnak befogni Szingapúr egyik lakótelepén:

5 megjegyzés:

  1. Nagyon élénken el tudom képzelni Bálint mai kalandját :)
    a kígyós videó nagyon döbbenetes, egy erőgép egy ilyen állat....

    VálaszTörlés
  2. Igen... azok a majmok bennem is mély nyomot hagytak! :)

    VálaszTörlés
  3. Nemrég voltam megint a Top Tree Walk-on (nem csuklottatok?)és képzeljétek már megint valamilyen katonai gyakorlatot sikerült kifognom. Szerencsére most nem volt kergetőzés:-)

    VálaszTörlés
  4. Szóval miattad csuklottam, és nem azért mert "túlchiliztem" a curry-s csirkeszárnyamat. :)))) Igen, mostanában így eszem. De hogy lehet, hogy azt pálcikával megenni? A hétvégén megint elcsodálkoztam rajta. Nekem csak kézzel ment!

    VálaszTörlés
  5. én is már a 2. üveg chiliszószt eszem :) persze csak sweet chili :)

    VálaszTörlés